Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Ingrid - 13 augusti 2009 02:41

Då sitter man på flygplatsen igen. Dessa veckorna gick verkligen fort. Är nu på väg tillbaka till Sweden igen efter två hektiska veckor over here. I kön till säkerhetskontrollen slog det mig. Jag har samma shorts på mig som ljudligt sprack när jag skulle till Kuala Lumpur. Kan meddela att jag tog det väldigt lugnt i säkerhetskontrollen - Inte böja mig för mycket ner denna gången och det gick strålande! Inte det minsta lilla ljud. Dessutom valde jag kortaste kön (som visade sig vara för VIP, special needs mm) men man är ju i Kina, kösystem ska undvikas om det går och det gick bra det också. Denna¨dagen har börjat bra.

Full fart på jobbet men det verkar som vi löst upp en strulig leverans en hel del de sista dagarna. Det känns skönt. Min kollega kommer efter helgen och håller ställningarna tills jag är tillbaka .

Mina uppdrag på Fake Market verkar ha gått bra. Allt enligt specifikation är inköpt och jag tror specialpresenten kommer bli bra, den är döfräck tycker jag.

Nu blir det en kort Timeout tills vi är tillbaka här med full styrka. Thorsson Family landar i Shanghai 24/8. Kineser - Huka er. Axel och Hugo har laddat batterierna rejält och det var ju rätt länge sedan Ingrid härjade på marknaderna.

Vi hörs

/Anders

Ovido - Quiz & Flashcards